Dr. Murad HOFMANN
KUR'ANI
Kur'ani |
PËRMBAJTJA
Falënderim
Hyrje
Shënime
Kur’ani si shkrim
i shenjtë
Kur’ani si shpallje
Formimi i
Kur’anit
Si nisi
shpallja?
Kush ishte
Muhamedi?
Muhamedi në
Kur’an
Përmbledhja e
Kur’anit
Kur’ani gjatë jetës
së Profetit
Versioni standard
i Kur’anit
Ajetet e munguara/Pikëpamja
shi’ite
Vargjet satanike?
Ajeti i gurëzimit?
Ajetet e tepërta?
Botimet e hershme
Struktura e
Kur’anit
Organizimet
formale
Kapitujt, suret,
ajetet
Emrat
Besmele
Rendi kronologjik
Periudhat
Renditja sipas gjatësisë
Organizim alternativ?
Organizimi
sipas përmbajtjes
Temat kryesore
“10 Urdhëresat”
Analizat strukturore
Gjuha e
Kur’anit
Bukuria poetike
Betimet dhe mallkimet
Alegoritë dhe metaforat
E hapura dhe e fshehta
Të veçantat e gramatikës
Të veçantat e
gjuhësisë
Enigmat
Paimitueshmëria
I krijuar/i
pakrijuar
Interpretimi i
Kur’anit
Metodologjia
Kur’ani dhe
Sunneti
Përkthimet e
Kur’anit
Komentimet arabisht
të Kur’anit
Komentimet
jo-arabisht të Kur’anit
Kur’ani si një tekst
ligjor
Sheriati
Parimet
Ixhtihadi
Bibla dhe
Kur’ani
Lidhjet dogmatike
Lidhjet gjuhësore
Lidhjet e rëndësishme
Kundërshtimet
Kur’ani dhe shkenca
Kompetencë shkencore?
Parashikimet?
Shkenca dhe
Kur’ani
Kur’ani dhe artet
Kaligrafia
Arkitektura
Recitimi
Marrëdhëniet me
Kur’anin
Jeta e përditshme
Shkollat e Kur’anit
Literatura
Renditja kronologjike
Të dhëna mbi librin:
Titulli:
Kur'ani
Përktheu nga
gjuha angleze: Ermal BEGA & Evis ÇITOZI
Kopertina: ACFOS - Besnik HAMITI
Radhitja kompjuterike: Arta TAHIRI
ISBN 978-9928-4028-2-0
Boton: Qendra Shqiptare për Studime Orientale (ACFOS-Albania)
P.O.Box 8203
E-mail: acfos_albania@yahoo.com
Viti i botimit: 2011
Faqe: 122
Formati: A5
Çmimi i shitjes në librari: 400 lekë/3 Euro
© Copyright i këtij botimi ACFOS-Albania, Tiranë 2011
Për porosi dhe shitje me shumicë & pakicë ju lutem na kontaktoni me e-mail.
HYRJE
Kur’ani
është një univers që flet.
Universi
është një Kur’an i heshtur.
(Urtësi
arabe)
Të pranosh që
të shkruash rreth Kur’anit duket mendjelehtësisht e bukur për mua tani.
Dikush i cili
paraqet një subjekt, a nuk duhet të pretendojë që e zotëron atë? Por kjo në
rastin e Kur’anit është jashtë arritjeve të kujtdo.
Thuaj:
“Nëse detet do të ishin bojë për fjalët e Zotit tim, në të vërtetë boja do të
mbarohej përpara se të mbaronin fjalët e Zotit tim, edhe nëse Ne do të shtonim
të njëjtën sasi (të bojës) përsëri”.
(18:109;
si edhe 31:27)
Në fakt,
dituria dhe hapësira jetësore e askujt mund t’i bëjë gjysmë rruge drejtësi
këtij shkrimi të shenjtë. Edhe bashkëpunimi i zgjatur mes një ekipi të
kualifikuar në gjuhën arabe, teologji, filozofi, histori, antropologji,
psikologji, sociologji, letërsi, fizikë, dhe biologji nuk do të arrijë kurrë në
përfundime finale, sepse Kur’ani mban oferta mprehtësisht të reja për çdo
individ, çdo shoqëri, në çdo periudhë të re. Me fjalë të tjera: Asnjëherë
Kur’ani nuk është pa lidhje.
Kështu mendohet
se Paul Schwarzenau, një teolog protestant, e përjetoi Kur’anin si “një gur të
çmuar, me faqe pambarimisht të mëdha, të ndriçuar nga brenda dhe të rrezatuar
nga të gjithë drejtimet”. Ai pa se çdo segment i tij reflekton imazhe arketipike.
Sidoqoftë, jo çdokush
gjen mundësi të lehta hyrjeje në këtë libër. Disa janë të pakënaqur nga ajo që
ata i shikojnë si ndryshime tematike çrregulluese dhe të papritura - imazhet
poetike, thirrjet morale, dhe udhëzimet praktike që shfaqen krahpërkrah. Si
mund të përballesh me një tekst i cili është plot përsëritje dhe vazhdimisht i
ndryshueshëm jo vetëm nga një çështje tek
tjetra por gjithashtu edhe nga një person gramatikor (Unë, Ne, Ai) dhe një kohë
gramatikore tek tjetra (e shkuar, e tashme, e ardhme)?
Nuk është çudi
që Kur’ani nganjëherë provokon refuzime emocionale. Për shembull, poeti dhe
mendimtari i madh gjerman Johann Wolfgang von Goethe (Gëte) e gjeti veten të
tërhequr dhe të refuzuar nga ky libër. Në librin e tij West-Eastern Divan
(Divani perëndimor-lindor) ai shkroi se ky (Kur’ani) është një libër të cilit
“sa herë që i afrohemi, ai përsëri na neveritet neve por pastaj na magjeps, na
mahnit, dhe në fund na imponon adhurimin tonë”.
Nuk mund të
diskutojë dikush rreth Kur’anit pa ditur diçka rreth Muhamedit. Dhe askush nuk
mund të diskutojë rreth Kur’anit e as rreth Muhamedit pa e prekur Islamin.
Sidoqoftë, me aq sa është e mundur unë u përpoqa që ta kufizoj këtë hyrje ndaj
vetë Kur’anit.
Sigurisht, unë
nuk përpiqem që ta bëj të tepërt leximin e vetë Kur’anit. Në të kundërt, përmes
këtij libri, Kur’ani duhet mbajtur vazhdimisht pranë.
Bonn, Verë 2005
No comments:
Post a Comment
Komentoni për këtë libër